Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнооого кондез по стъклата?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Идеята е да ти омазни прозореца тая пръскалка и оттам да попречи на конденза да намали видимостта. Аз съм ползвал навремето един подобен спрей
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #17
      И аз така си го представях. Затова не съм го пробвал.
      146 1.6 TS 01.97

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от georgievst
        Сложи си климатика на нула и като се появи конденз врътни дясната врътка на крайно дясно "червеното стъкло" обдухва стъклото отвътре след половин минута се оправят нещата. Като изчезне конденза можеш да преместиш една степен наляво "бялото стъкло". Така стои изключен и като се наложи можеш веднага да го врътнеш обратно.
        Любопитно ми е дали при теб ще стане. Пробвай и пиши после.
        Я дай малко повече информация, че ми стана интересно, а не успях да се ориентирам. Моята е боксер, старата маска.

        Имам следните копчета:
        1. За топло-стдено
        2. Степен на сила на вентилатора - изключено, 0, 1, 2, 3, 4
        3. Посока на обдухване - долу в краката, стъкло, само от таблото, и комбинирано
        4. Бутонче за климатик
        5. Бутонче за рециркулация (силно се съмнявам, че работи)

        *Сложи си климатика на нула - включва се климатика и врътката с вентилатора се слага на 0-ла?
        *С червено стъкло предполагам визираш врътка номер 1? Тоест да пусна климатика и да пусна да духа топло едновременно?
        145 1,6 Boxer

        Comment


        • #19
          По всичко личи, че проблема с конденза е повсеместен. Понеже няма климатик в колата си мисля да изпозлвам един от тези препарати против изпотяване, макар че не вярвам много в него.

          Иначе като се пусне парното да духа на макс, дори и да не е още загряла колата оправя нещата с челното стъкло за около минута, в завсимост от колко е гаден конденза. Задните стъкла обаче си стоят така.

          Определено мислех да намажа уплътненията с нещо - глицерина е добра идея и ще го пробвам.

          В крайна сметка стигам до извода, че е малко вероятно да са уплътнения и от тяхната смяна едсва ли ще се случи нещо сериозно, след като тук излезе наяве, че доста Алфи си го имат тоя проблем.

          Alfa 146 1.6 Boxer 8V 103 HP 1996

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от tjman
            Първоначално публикувано от georgievst
            Сложи си климатика на нула и като се появи конденз врътни дясната врътка на крайно дясно "червеното стъкло" обдухва стъклото отвътре след половин минута се оправят нещата. Като изчезне конденза можеш да преместиш една степен наляво "бялото стъкло". Така стои изключен и като се наложи можеш веднага да го врътнеш обратно.
            Любопитно ми е дали при теб ще стане. Пробвай и пиши после.
            Я дай малко повече информация, че ми стана интересно, а не успях да се ориентирам. Моята е боксер, старата маска.

            Имам следните копчета:
            1. За топло-стдено
            2. Степен на сила на вентилатора - изключено, 0, 1, 2, 3, 4
            3. Посока на обдухване - долу в краката, стъкло, само от таблото, и комбинирано
            4. Бутонче за климатик
            5. Бутонче за рециркулация (силно се съмнявам, че работи)

            *Сложи си климатика на нула - включва се климатика и врътката с вентилатора се слага на 0-ла?
            *С червено стъкло предполагам визираш врътка номер 1? Тоест да пусна климатика и да пусна да духа топло едновременно?
            Не е точно така...но както описваш дясната ти врътка "3. Посока на обдухване - долу в краката, стъкло, само от таблото, и комбинирано..."...тук трябва да имаш и положение на ключа оранжево прозорче с вълнообразни линии сочещи нагоре, та там премести ключа...сложи парното да духна на синьото поле...Силата на вентилатора няма значение, то в тази позиция вентилатора не се регулира...а самия бутон на климатика не го натискай. Самия климатик се включва сам....
            Alfa Romeo 146 1.6 TS '00 Черната Сянка
            Fiat Brava 1.6 16V ELX '97

            Fiat Brava 1.4 12V SX '98 - ex

            Comment


            • #21
              Аз като си врътна копчето на "червеното стъкло" се оправя предното стъкло и части от предните странични стъкла (колкото да виждам огледалата). Сега ще сменям поленов филтър, но съм забелязал, че доста алфисти се оплакват и след това. Няма ли лечение за таз болест? Не може да не са го измислили.
              Alfa Romeo 146 Т.S. 1.4L 103hp '99

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от trouble
                Първоначално публикувано от tjman
                Първоначално публикувано от georgievst
                Сложи си климатика на нула и като се появи конденз врътни дясната врътка на крайно дясно "червеното стъкло" обдухва стъклото отвътре след половин минута се оправят нещата. Като изчезне конденза можеш да преместиш една степен наляво "бялото стъкло". Така стои изключен и като се наложи можеш веднага да го врътнеш обратно.
                Любопитно ми е дали при теб ще стане. Пробвай и пиши после.
                Я дай малко повече информация, че ми стана интересно, а не успях да се ориентирам. Моята е боксер, старата маска.

                Имам следните копчета:
                1. За топло-стдено
                2. Степен на сила на вентилатора - изключено, 0, 1, 2, 3, 4
                3. Посока на обдухване - долу в краката, стъкло, само от таблото, и комбинирано
                4. Бутонче за климатик
                5. Бутонче за рециркулация (силно се съмнявам, че работи)

                *Сложи си климатика на нула - включва се климатика и врътката с вентилатора се слага на 0-ла?
                *С червено стъкло предполагам визираш врътка номер 1? Тоест да пусна климатика и да пусна да духа топло едновременно?
                Не е точно така...но както описваш дясната ти врътка "3. Посока на обдухване - долу в краката, стъкло, само от таблото, и комбинирано..."...тук трябва да имаш и положение на ключа оранжево прозорче с вълнообразни линии сочещи нагоре, та там премести ключа...сложи парното да духна на синьото поле...Силата на вентилатора няма значение, то в тази позиция вентилатора не се регулира...а самия бутон на климатика не го натискай. Самия климатик се включва сам....
                Хм странно,
                Значи това което наричам аз "Обдухване стъкло" е точно този знак който описваш ти. Но при мен мога да си регулирам силата на вентилатора незвисимо че съм избрал знака с вълнообразните линии. Най-често карам в следната конфигурация:

                Топло-студено: Крайно дясно, в червеното
                Посока въздух: Обдухване на стъклата
                Сила въздух: Както си избера от врътката със силата на вентилатора.
                145 1,6 Boxer

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от tjman
                  Първоначално публикувано от trouble
                  Първоначално публикувано от tjman
                  Първоначално публикувано от georgievst
                  Сложи си климатика на нула и като се появи конденз врътни дясната врътка на крайно дясно "червеното стъкло" обдухва стъклото отвътре след половин минута се оправят нещата. Като изчезне конденза можеш да преместиш една степен наляво "бялото стъкло". Така стои изключен и като се наложи можеш веднага да го врътнеш обратно.
                  Любопитно ми е дали при теб ще стане. Пробвай и пиши после.
                  Я дай малко повече информация, че ми стана интересно, а не успях да се ориентирам. Моята е боксер, старата маска.

                  Имам следните копчета:
                  1. За топло-стдено
                  2. Степен на сила на вентилатора - изключено, 0, 1, 2, 3, 4
                  3. Посока на обдухване - долу в краката, стъкло, само от таблото, и комбинирано
                  4. Бутонче за климатик
                  5. Бутонче за рециркулация (силно се съмнявам, че работи)

                  *Сложи си климатика на нула - включва се климатика и врътката с вентилатора се слага на 0-ла?
                  *С червено стъкло предполагам визираш врътка номер 1? Тоест да пусна климатика и да пусна да духа топло едновременно?
                  Не е точно така...но както описваш дясната ти врътка "3. Посока на обдухване - долу в краката, стъкло, само от таблото, и комбинирано..."...тук трябва да имаш и положение на ключа оранжево прозорче с вълнообразни линии сочещи нагоре, та там премести ключа...сложи парното да духна на синьото поле...Силата на вентилатора няма значение, то в тази позиция вентилатора не се регулира...а самия бутон на климатика не го натискай. Самия климатик се включва сам....
                  Хм странно,
                  Значи това което наричам аз "Обдухване стъкло" е точно този знак който описваш ти. Но при мен мога да си регулирам силата на вентилатора незвисимо че съм избрал знака с вълнообразните линии. Най-често карам в следната конфигурация:

                  Топло-студено: Крайно дясно, в червеното
                  Посока въздух: Обдухване на стъклата
                  Сила въздух: Както си избера от врътката със силата на вентилатора.
                  Да така също може...но за да съм пределно ясен....има 2 положения на обдухване на стъклото. 1.Символа е прозорче с линийки и е бял (в това положение може да регулираш силата на вентилатора) и 2.Символа пак е прозорче с линийки но е оранжев (тук аз не мога да регулирам силата на вентилатора, просто при тва положение светва лампата на киматика и вентилатора духа със максимална сила без възможност за регулиране)...
                  Alfa Romeo 146 1.6 TS '00 Черната Сянка
                  Fiat Brava 1.6 16V ELX '97

                  Fiat Brava 1.4 12V SX '98 - ex

                  Comment


                  • #24
                    Ясно! Аз имам само бял символ, оранжев нямам ...
                    145 1,6 Boxer

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от trouble
                      Първоначално публикувано от tjman
                      Първоначално публикувано от trouble
                      Първоначално публикувано от tjman
                      Първоначално публикувано от georgievst
                      Сложи си климатика на нула и като се появи конденз врътни дясната врътка на крайно дясно "червеното стъкло" обдухва стъклото отвътре след половин минута се оправят нещата. Като изчезне конденза можеш да преместиш една степен наляво "бялото стъкло". Така стои изключен и като се наложи можеш веднага да го врътнеш обратно.
                      Любопитно ми е дали при теб ще стане. Пробвай и пиши после.
                      Я дай малко повече информация, че ми стана интересно, а не успях да се ориентирам. Моята е боксер, старата маска.

                      Имам следните копчета:
                      1. За топло-стдено
                      2. Степен на сила на вентилатора - изключено, 0, 1, 2, 3, 4
                      3. Посока на обдухване - долу в краката, стъкло, само от таблото, и комбинирано
                      4. Бутонче за климатик
                      5. Бутонче за рециркулация (силно се съмнявам, че работи)

                      *Сложи си климатика на нула - включва се климатика и врътката с вентилатора се слага на 0-ла?
                      *С червено стъкло предполагам визираш врътка номер 1? Тоест да пусна климатика и да пусна да духа топло едновременно?
                      Не е точно така...но както описваш дясната ти врътка "3. Посока на обдухване - долу в краката, стъкло, само от таблото, и комбинирано..."...тук трябва да имаш и положение на ключа оранжево прозорче с вълнообразни линии сочещи нагоре, та там премести ключа...сложи парното да духна на синьото поле...Силата на вентилатора няма значение, то в тази позиция вентилатора не се регулира...а самия бутон на климатика не го натискай. Самия климатик се включва сам....
                      Хм странно,
                      Значи това което наричам аз "Обдухване стъкло" е точно този знак който описваш ти. Но при мен мога да си регулирам силата на вентилатора незвисимо че съм избрал знака с вълнообразните линии. Най-често карам в следната конфигурация:

                      Топло-студено: Крайно дясно, в червеното
                      Посока въздух: Обдухване на стъклата
                      Сила въздух: Както си избера от врътката със силата на вентилатора.
                      Да така също може...но за да съм пределно ясен....има 2 положения на обдухване на стъклото. 1.Символа е прозорче с линийки и е бял (в това положение може да регулираш силата на вентилатора) и 2.Символа пак е прозорче с линийки но е оранжев (тук аз не мога да регулирам силата на вентилатора, просто при тва положение светва лампата на киматика и вентилатора духа със максимална сила без възможност за регулиране)...
                      да, но не всички са с новото табло
                      (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                      Comment


                      • #26
                        да де, затва обясних по подробно
                        Alfa Romeo 146 1.6 TS '00 Черната Сянка
                        Fiat Brava 1.6 16V ELX '97

                        Fiat Brava 1.4 12V SX '98 - ex

                        Comment


                        • #27
                          Добре де, я ми обяснете нещо сега. Опишете ми какво имате предвит под думата "конденз"?
                          1.Колата е паркирана, влизате вътре и стъклата са мокри отвън и не се вижда нищо през тях.
                          2.Докато карате стъклата ви се 'запотяват' отвътре.
                          Значи и 2-те неща са нормални и съм го виждал по много коли.
                          За да избегнете точка 2. си купувате спрей против изпотяване , който вече е споменат в темата.
                          За точка 1. Този спрей се отмива мн. лесно и не помага за отвън.
                          По принцип 2-та варианта се лекуват с мн. силно парно в купето, което изсушава прозорците. Ако обаче ви се изпотяват прозорците, от вътре, когато сте пуснали парното, то непременно трябва да смените филтъра на купето.Има и друго, когато е мокро времето наън не трябва да пускате да върти въздуха вътре в купето, а да влиза отвън. Успех.
                          Алфа Ромео 156 1.8 TS `99

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от piqnica
                            Добре де, я ми обяснете нещо сега. Опишете ми какво имате предвит под думата "конденз"?
                            1.Колата е паркирана, влизате вътре и стъклата са мокри отвън и не се вижда нищо през тях.
                            2.Докато карате стъклата ви се 'запотяват' отвътре.
                            Значи и 2-те неща са нормални и съм го виждал по много коли.
                            За да избегнете точка 2. си купувате спрей против изпотяване , който вече е споменат в темата.
                            За точка 1. Този спрей се отмива мн. лесно и не помага за отвън.
                            По принцип 2-та варианта се лекуват с мн. силно парно в купето, което изсушава прозорците. Ако обаче ви се изпотяват прозорците, от вътре, когато сте пуснали парното, то непременно трябва да смените филтъра на купето.Има и друго, когато е мокро времето наън не трябва да пускате да върти въздуха вътре в купето, а да влиза отвън. Успех.
                            Става въпрос за т.2 и това, което си написал е точно, ама малко се разводни темата...
                            (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                            Comment


                            • #29
                              И аз реших моя проблем махнах коричката под дясната чистачка махнах и коричката под нея над филтъра и какво открих филтъра беше станал равен като дъска чеееерен леш явно е оригиналния щото има емблемки по него а колата ми е на 220 000 км смених го и при мене ефекта е огромен нямам вече неприятна воня от клапите струята на топлия въздух се увеличи много преди да се топля трябваше да е на 3 а сега и 1ва степен е достатъчна и спряха да ми се потят стъклата ........ и всичко само 15 кинта много съм доволен
                              Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - няма я вече
                              Alfa Romeo 155 1,8 8v T.spark - няма я вече
                              Alfa Romeo 145 1.4 16v
                              BMW 520i E39

                              Comment


                              • #30
                                и пускай топло на климатик : ) не на парното по малко се запотяват
                                Alfa Romeo 146 1.8 16v '98 144 hP , Audi a6 2.5tdi 180 ks 4x4

                                Comment

                                Working...
                                X